Сервісне та технічне обслуговування

Сервісне обслуговування генераторів

Чому б не захистити свої інвестиції, придбавши абонемент на обслуговування генератора?

Куди дзвонити, якщо виникла несправність в генераторній установці?

Що станеться, якщо виробництво зупиниться через генераторну установку?

Незалежно від того, чи є у вас генераторна установка ZENESSIS або інша генераторна установка, Endress Group Румунія пропонує вам нову послугу “резервне обслуговування 24/24 ч.” З цією послугою ви застраховані від будь-яких дефектів, що виникають як протягом гарантійного, так і післягарантійного періоду.

Що ми пропонуємо через цю послугу:

– щомісячні виїзди на місця для перевірки та тестування генераторної установки;
– 24-годинна технічна підтримка;
– швидке втручання на місцях;
– можливість користуватися генератором, поки існуючий генератор не буде відремонтовано;
– моніторинг роботи генераторної установки з диспетчером ENDRESS, в режимі нон-стоп;
– найнижчі витрати на обслуговування;
– усунення ризиків несанкціонованих втручань;
– безпека єдиного постачальника як для продажу, так і для сервісного та технічного обслуговування;
– безпека обслуговування генераторної установки та уникнення її пошкодження;
– гарантія на запчастини та послуги.

Залежно від ваших потреб ми пропонуємо 3 види щомісячних підписок:

Стандартна підписка

(включає щомісячний візит; ретельні перевірки; рекомендації; холості та навантажувальні тести; технічну підтримку по телефону, запис операцій тощо)

Abonament Стандарт Плюс

(включає в себе крім операцій стандартного абонентського обслуговування і періодичні технічні огляди із заміною витратних матеріалів (масляні фільтри; паливні фільтри; повітряний фільтр; моторна олива; антифриз та ін.)

GOLD підписка

(включає стандартну підписку плюс надання аналогічного обладнання у разі потреби)